Své místo ve výsledcích finální tabulky získal se značným náskokem dotaz na zjištění zůstatku přes bankomat.
Z 23 tisíc hlasů, které se do ankety zapojily dostal tento vítězný dotaz celkem 36 procent. Není divu, že jsou klienti nespokojeni za strhávání poplatku při zjišťování stavu na svém účtu.
Kromě zjištění názorů bankovních klientů, by měla být tato anketa nápomocná k vyvinutí většího nátlaku na banky při určování změn těchto nesmyslných poplatků.
Za tímto poplatkem se umístil s 22 procenty hlasujících poplatek za vedení účtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru.
"Když bereme v úvahu předchozí ročníky a porovnáme vývoj této ankety, logicky se dá z tohoto žebříčku předpokládat, že příští souboj o prvenství ankety o nejabsurdnější poplatek, získá právě poplatek za vedení učtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru," uvedl Patrik Nacher, pořadatel ankety.